Direktlänk till inlägg 28 mars 2013

..---..

Av Sabina hedqvist - 28 mars 2013 20:25

Hejjjhejj .. Glömmer alltid att logga in här & skriva är riktigt trög på de här .. Men men. ;) .. Melvin är snart 18 månader blir den 2a april mon lille mask :) .. Det ha hänt en del saker i livet som det alltid gör :) .. 2 april börjar inskolningen om Melvin på förskolan kommer nog bli riktigt bra dt här :) .. Ha ju mina tankar som vanligt både bra och dåliga saker om förskola :) men men bara bra för Melvin att komma bort ifrån tjat mamma och att han kan leka träffa andra barn och utvecklas ännu mer :) ., jag gå hemma fortfarande men blir väl ett praktik jobb snart få man hoppas .. Har sökt en del jobb men somsagt finns inte så mkt här omkring som passa mig elle sonen riktigt ., men drömmarna är att få ett bra kobb som man trivs med :) ., men först kommer Melvin sedan jobb & vårt hem .. Melvin fick sprutan idag vilket jag inte gillade som vanligt . Men denna gången va de värsta ja va med om någonsin :( .. Så fort dörren öppnades in på Bvc där vi skulle gå in började han skrika :/ han kände väl igen den " dumma tanten" ( ja tror han tänker så om henne ) ., men stackars lille pojken ville verkligen inte vägas mätas eller kollas på ,, :/ men sprutan va värst vilken panik han fick när han såg den :(( ., nej Bill Bsra glömma denna dagen ., nu sover han sen sju tin .. Min lilla plutt ha feber :(( <3333 .. Jag glor på TVn och vänta på tvätten ska bli klar .. Är redan klar med en maskin så typ sista maskin skönt .. Ikväll blir de ta de lugnt ta bort denna jävla halsbränna och duscha och så ., ha en bra torsdag folket ! Pöss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sabina hedqvist - 23 juni 2012 08:42

Hejsan , tag sen jag var här inne men somsagt e mer inne på fb.. Idag blir det ta det lite lugnt eftersom fått vatten i benet igen, vilket suger .ligga slappa framför tvn sedan ta tag i städandet.melvin sover så gott i sängen varit vi har varit vakna...

Av Sabina hedqvist - 31 mars 2012 21:26


HeejHeej folket , nu kikar ja in här igen och tänkte skriva lite .. Har inte hänt så otroligt mkt kan jag säga ..   Melvin haft feber i 2 dagar , fast gått över nu tror jag .. ?.. Han skulle få sin spruta den får bli nästa vecka istället , för f...

Av Sabina hedqvist - 26 mars 2012 18:56

HeejHeej .. NU ha man hittat hit igen , fy så glömsk jag e ;) ! fast mer online på fb & finns typ alltid på luren .. :)   Melvin är 5 mån & 24 dagar idag , stor pojke nu ,<3.. Sedan ha man flyttat till en trea i ljungby , trivs rätt bra här...

Av Sabina hedqvist - 22 augusti 2011 10:35

heej heej folket vaknade tidigt som vanligt , ha glott lite på tv .. för att kunna piggna te ,, varit ute en lång runda med D , vilket han älskar överallt annat ;D !..   Nu sitter ja här o lyssnar på musik .. Smokies underbara låtar !! älskar do...

Av Sabina hedqvist - 18 augusti 2011 16:06

Heejsan folket !! .. är inte här inne så ofta , glömmer bloggen totalt :D ! hhaa gravitetshjärna eller vad?..   Ja idag ha ja inte gjort så mkt :) myst lite med baby innan han skulle åka , varit ute med Deamon .. sedan lämnat av hjärtat vid buss...

Presentation


Sabina Hedqvist , 21 år . Ung mamma till min son melvin född 2 /10-11 ! Bor i Ljungby med min sambo & son

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards