Direktlänk till inlägg 5 juli 2011

Tisdag den 5Juli 2011!!

Av Sabina hedqvist - 5 juli 2011 19:40

Heeysan ! , Skriver inte här ofta . glömmer de sedan så pallar man knappt skriva ;P tråkigt i längden .. men men ;D


Sovit hos morsan i 2 dagar  =) , kollat på tv o film med henne bara enbart umgåts ! vilket va rätt skönt eftersom hon är nära i mitt hjärta ovavsett om vi bråkar eller ej..

Träffat underbara ungarna , syrrans då., dom busade o stojja som vanligt ;) full fart i huset hah  men lika roligt vargång ,;D;D


Idag ha man inte gjort så mkt ,, ha varit hos mamma sedan så åkte man äntligen hem o ska sova i sin lya ! gosat med lusi lite med ;D hihi  ;D underbaara kisse man har !! .. blir nog att försöka damsuga lite eftersom lusi fäller lite igen , men men :P få se om man orkar eftersom ääär så trött o värmeslag till max ,! väntar på ÅSKAN som aldrig kommme !!!!


Ja är då i v 28 + 2 d ! i dag , de går bra , fast de är så jobbigt i denna hettan :P !, men ja få något fint för mödan ;) en fin Liten prins eller prinsessa :D !, men gud va ja längtar blir bara sjuk o sjukare när ja tänker på hur vacker du kommer va , o va ja älskar dig , du o lusi är hela min värld ,<3 ni två är N 1 i livet ! ,<3 Mammas ögonsten ,  - du kommer få världens finaste föräldrar och bra uppfostran och ändå meeest av allt finaste kärleken någonsin, ja kommer alltid vaka över som en örn över dig precis som min mamma ha gjort för mig , de uppskattade ja inte då men nu när ja e vuxen..Mamma kärlek är de finaste som finns ! :),<3



Lörda åker man cabbe ;) hihi gutt längtar juh ssååå!! ..


Barnmorskan imorrn , få se om de bli mer blodprov eller inte , men hoppas inte de blir de :/ ..!



Familjen<3



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sabina hedqvist - 28 mars 2013 20:25

Hejjjhejj .. Glömmer alltid att logga in här & skriva är riktigt trög på de här .. Men men. ;) .. Melvin är snart 18 månader blir den 2a april mon lille mask :) .. Det ha hänt en del saker i livet som det alltid gör :) .. 2 april börjar inskolningen ...

Av Sabina hedqvist - 23 juni 2012 08:42

Hejsan , tag sen jag var här inne men somsagt e mer inne på fb.. Idag blir det ta det lite lugnt eftersom fått vatten i benet igen, vilket suger .ligga slappa framför tvn sedan ta tag i städandet.melvin sover så gott i sängen varit vi har varit vakna...

Av Sabina hedqvist - 31 mars 2012 21:26


HeejHeej folket , nu kikar ja in här igen och tänkte skriva lite .. Har inte hänt så otroligt mkt kan jag säga ..   Melvin haft feber i 2 dagar , fast gått över nu tror jag .. ?.. Han skulle få sin spruta den får bli nästa vecka istället , för f...

Av Sabina hedqvist - 26 mars 2012 18:56

HeejHeej .. NU ha man hittat hit igen , fy så glömsk jag e ;) ! fast mer online på fb & finns typ alltid på luren .. :)   Melvin är 5 mån & 24 dagar idag , stor pojke nu ,<3.. Sedan ha man flyttat till en trea i ljungby , trivs rätt bra här...

Av Sabina hedqvist - 22 augusti 2011 10:35

heej heej folket vaknade tidigt som vanligt , ha glott lite på tv .. för att kunna piggna te ,, varit ute en lång runda med D , vilket han älskar överallt annat ;D !..   Nu sitter ja här o lyssnar på musik .. Smokies underbara låtar !! älskar do...

Presentation


Sabina Hedqvist , 21 år . Ung mamma till min son melvin född 2 /10-11 ! Bor i Ljungby med min sambo & son

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards