Alla inlägg under maj 2011

Av Sabina hedqvist - 2 maj 2011 11:56


Heejsan ! de är andra maj nu då ,..är rätt trött idag , vaknade ganska tidigt men somnade på soffan som vanligt igen hehe sov  två timmar extra, var rätt kallt inne i dag mina fötter va iskalla hah,, ussha :D,, men ligger med förlite kläder på mig så får skylla mig själv , ..:P


Idag blir de bara att va hemma , dåligt väder idag, men rätt skönt att de inte är varmt , för ha varit varmt  nu i många dagar .. , ska tvätta en eller två maskiner idag så ha man de gjort :) hihi .. för brossan o hans tjej va här o duschade så blev lite mer handdukar o tvätta vilket va rätt bra tycker ja hehe :D slipper ja tvätta så lite handdukar :) .,..




ibland önskar ja bara förstod mig på dig , ja vet knappt var ja har dig längre , de känns imellan åt.. men du verka fan inte fatta att ja blir ledsen inombords,samtidigt glad men ändå mest ledsen, önskar du förstod mig , =/ ja vet knappt va ja ska skriva men känns bara som ja är luft för dig att ja duger enbart ibland men inte varjedag  .. Hade du haft lika mkt sorg som ja har inom mig så hade du nog kanske fattat , men försvinner ifrån din sida med snart om detta inte tar slut , detta här som pågår vill ja inte va med om , ha varit med om samma skit flera gånger om... någongång måste de bli en PUNKT ett slut som man ej kan gå tillbaka te , sedan när man när man e gravid så gör de inte saken bättre. ..!





då är ja 18 v + 3 dagar frammåt då :) , snart 5 månaden , Ha juh inte växt jätte mycket :) men rätt skönt att de inte är för mkt nu i början , men den är i vägen ibland magen , men gud va kär ja är i den ändå klappa o viska till bebisen , hoppas Hon/Han lyssnar på mig vad ja säger =) ! Längtar så otroligt ..lytningar hör till graviteten , sedan läcker mina bröst men inte alls mkt men bara när ja rör vid dom :P hehe ,, blev juh rätt chockad första gången :) men nu tycker ja de bara är nartuligt :) ..


Att bli mamma är de nog de finaste man kan bli på denna jord,<3

Älskar dig förvardag som går , <3

 

Presentation


Sabina Hedqvist , 21 år . Ung mamma till min son melvin född 2 /10-11 ! Bor i Ljungby med min sambo & son

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards