Direktlänk till inlägg 27 januari 2011

27 Jan - 2011

Av Sabina hedqvist - 27 januari 2011 21:19

Nytt år nya möjligheter ..


Idag så har man typ inte sovit ett skit på hela natten , legat o vritt mig jävla feber o huvudvärk , så trött på att bli sjuk .. vill bli riktigt frisk någongång , vakna utan att tänka på ja ska må dåligt hela dagen .. tänk att få va frisk i en vecka då skulle ja må .


Ska skriva kontrakt på lördag vilket ja längtar efter , men lägenheten e tilllfällig för mig för vill ha bättre sen ..!


Sen e ja trött på as som kommer o klampar in i mitt liv som säger att dom e så bra för mig , vänner som stöttar och som tröstar in my ass heller .. de endaste ni vill e att snoka o snacka massa skit , jävla idioter .. längtar tills ja slipper se era fula trynen och erat fula äckliga bakprat ,,

hade mer än gärna skänkt en kula som ni kunde ha skjutit er med ,, så man slipper er ...NI SOM känner er träffade er till er..!Man duger ett tag men sen så hör ni inte av er på mån år ... hah vänskap? neej neej .. lägg av förfan ..!

Man har förlorat många såkallande (vänner) som ja trodde va äkta sådana .. men visade sig va riktiga svin ..

Ussh fyfan ..


sen att en kompis gav upp sin vänskap med mig nästan 3 årsvänskap . varför ? de kan ja bara fråga mig själv .. fast ja inget ha gjort .. men men läser du detta så ska du veta att ja ska glömma dig gå vidare,, ska radera dig ur mitt huvud , duger ja inte nu som vän/kompis gör ja de inte sen heller .. lär dig för engångsskull , man ska inte sudda ut något som är värt något att kämpa för , för vi hade den vänskapen många inte hade , men nu är den förbi minne blått .. hoppas du få de bra i ditt liv  nu ska ja glömma dig för tänker inte spilla mer tårar ./ Kommer dock sakna för du fanns där när man hade jobbigt !. men bye ,<3 , ..



Sen ni som ha gjort detta mot min familj , ni som ha gjort dom ont , ni kommer för sota för att ,, de lovar ja er  Spottar på erat namn äckliga människor är va ni är , ni borde sitta inlåst o få så mkt stryk att ni inte minns va ni heter . ush dö eller något då hade ja vatt lycklig ..,, !



Lev med de falska leendet på läpparna som du/ni är bäst på !. ,


Vägrar ge mer chanser , för kompisar håller ihop ! ..


ha en fin kväll  //  Sabina 27/1-11 kl 2130 ..  //






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sabina hedqvist - 28 mars 2013 20:25

Hejjjhejj .. Glömmer alltid att logga in här & skriva är riktigt trög på de här .. Men men. ;) .. Melvin är snart 18 månader blir den 2a april mon lille mask :) .. Det ha hänt en del saker i livet som det alltid gör :) .. 2 april börjar inskolningen ...

Av Sabina hedqvist - 23 juni 2012 08:42

Hejsan , tag sen jag var här inne men somsagt e mer inne på fb.. Idag blir det ta det lite lugnt eftersom fått vatten i benet igen, vilket suger .ligga slappa framför tvn sedan ta tag i städandet.melvin sover så gott i sängen varit vi har varit vakna...

Av Sabina hedqvist - 31 mars 2012 21:26


HeejHeej folket , nu kikar ja in här igen och tänkte skriva lite .. Har inte hänt så otroligt mkt kan jag säga ..   Melvin haft feber i 2 dagar , fast gått över nu tror jag .. ?.. Han skulle få sin spruta den får bli nästa vecka istället , för f...

Av Sabina hedqvist - 26 mars 2012 18:56

HeejHeej .. NU ha man hittat hit igen , fy så glömsk jag e ;) ! fast mer online på fb & finns typ alltid på luren .. :)   Melvin är 5 mån & 24 dagar idag , stor pojke nu ,<3.. Sedan ha man flyttat till en trea i ljungby , trivs rätt bra här...

Av Sabina hedqvist - 22 augusti 2011 10:35

heej heej folket vaknade tidigt som vanligt , ha glott lite på tv .. för att kunna piggna te ,, varit ute en lång runda med D , vilket han älskar överallt annat ;D !..   Nu sitter ja här o lyssnar på musik .. Smokies underbara låtar !! älskar do...

Presentation


Sabina Hedqvist , 21 år . Ung mamma till min son melvin född 2 /10-11 ! Bor i Ljungby med min sambo & son

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards