Alla inlägg under februari 2011

Av Sabina hedqvist - 6 februari 2011 12:55

HeejHeej..  tog gravtest den 30e tror ja de var , var possitivt .. trodde ja skulle smälla av , va lite nervös va ja skulle skriva till pappan :) , men de gick skitbra för vill behålla o inte göra abort , han blev glad som tur var :D .. han e jättelycklig o det är ja med :) ! så ja har något vackert som växer inuti mig , otrolig konstig känsla men lycklig är jag att ja har något som växer av de ja äter  :) , känner av lite att de drar i navlen o brösten ömmar osådant :) , hihi .. men underbart för är så fäst vid barn , vårt barn var inte precis planerat , men nu blev de så .. Ja är glad att ja ska bli mamma =) ! Att många kompisar tar de bra o glada för min skull glädjer mig att höra verkligen =) att dom  förstår mig =)


Idag blir de packa lite mer o så städa , laga mat , flytltar ut den 17e .. ska bli skönt .. min nya lya e hur nice som helst ,,


Ja måste bli bättre på att skriva här i bloggen ,, vilket ja försöker att göra så mkt men glömmer rätt fort :)


Mamma ska komma sen o hämta en mamma som hon ska ha ,, sen så blir de kanske hon hjälper mig sedan =) ..



Så idag blir de bara att ta de lungt lite först o komma igång med allt ..


Ja tror faktiskt att mina bröder som är där uppe i himlen är glada över mitt beslut ,  ja tycker de är synd att dom ej kommer träffa min bebis , för dom hade nog varit hur glada som helst att få se bebisen,<3



Mn men ha fin dag folke,t<3




Presentation


Sabina Hedqvist , 21 år . Ung mamma till min son melvin född 2 /10-11 ! Bor i Ljungby med min sambo & son

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards