Alla inlägg under januari 2011

Av Sabina hedqvist - 27 januari 2011 21:19

Nytt år nya möjligheter ..


Idag så har man typ inte sovit ett skit på hela natten , legat o vritt mig jävla feber o huvudvärk , så trött på att bli sjuk .. vill bli riktigt frisk någongång , vakna utan att tänka på ja ska må dåligt hela dagen .. tänk att få va frisk i en vecka då skulle ja må .


Ska skriva kontrakt på lördag vilket ja längtar efter , men lägenheten e tilllfällig för mig för vill ha bättre sen ..!


Sen e ja trött på as som kommer o klampar in i mitt liv som säger att dom e så bra för mig , vänner som stöttar och som tröstar in my ass heller .. de endaste ni vill e att snoka o snacka massa skit , jävla idioter .. längtar tills ja slipper se era fula trynen och erat fula äckliga bakprat ,,

hade mer än gärna skänkt en kula som ni kunde ha skjutit er med ,, så man slipper er ...NI SOM känner er träffade er till er..!Man duger ett tag men sen så hör ni inte av er på mån år ... hah vänskap? neej neej .. lägg av förfan ..!

Man har förlorat många såkallande (vänner) som ja trodde va äkta sådana .. men visade sig va riktiga svin ..

Ussh fyfan ..


sen att en kompis gav upp sin vänskap med mig nästan 3 årsvänskap . varför ? de kan ja bara fråga mig själv .. fast ja inget ha gjort .. men men läser du detta så ska du veta att ja ska glömma dig gå vidare,, ska radera dig ur mitt huvud , duger ja inte nu som vän/kompis gör ja de inte sen heller .. lär dig för engångsskull , man ska inte sudda ut något som är värt något att kämpa för , för vi hade den vänskapen många inte hade , men nu är den förbi minne blått .. hoppas du få de bra i ditt liv  nu ska ja glömma dig för tänker inte spilla mer tårar ./ Kommer dock sakna för du fanns där när man hade jobbigt !. men bye ,<3 , ..



Sen ni som ha gjort detta mot min familj , ni som ha gjort dom ont , ni kommer för sota för att ,, de lovar ja er  Spottar på erat namn äckliga människor är va ni är , ni borde sitta inlåst o få så mkt stryk att ni inte minns va ni heter . ush dö eller något då hade ja vatt lycklig ..,, !



Lev med de falska leendet på läpparna som du/ni är bäst på !. ,


Vägrar ge mer chanser , för kompisar håller ihop ! ..


ha en fin kväll  //  Sabina 27/1-11 kl 2130 ..  //






Av Sabina hedqvist - 11 januari 2011 22:50

Heej folket .. Idag har man varit ute o gått rätt mkt med Deamon , Varit hos mamma malt tobak , varit i affären postat brev osådant , sen så har man gjort ordning hemma lite , pratat med hyresvärden som va här .. ,


Idag har de absolut varit en jävla skitdag !, fyfan vilka sura människor varit omkring mig , kompisar . fattar inte va fan de va för dag :S minst 7 pers som va sura på massa grejer :S ..


Sen så gav en kompis upp eller rättarsagt sa upp kontakten med en :S när man inte ens ha gjort något men men ditt val . ja åter vänder inte .. du fått chans o mer tänker ja inte ge för pallar inte med såna  sura ego människor längre.. ush fy spotta på såna as.!


- Fått huvudvärk av skiten nu ååh vill bara slå någon idiot på truten .. ush säger ja hoppas ja att de blir lungt här ikväll ute  annrs så jävla kommer de bli jäkligt synd om den jävlen för nu är man inte på världens bästa humör ..


Men men .. hänt massa grejer sen ja skrev sist , köpt hund (blandis) liten golvmopp som e hur go som helst ,

firat jul med mamma & bröderna - va tråkig jul . ush hatar den rent ut sagt när alla ej kan va tsm som en familj!,


firat nyår med janke ,  va rätt skoj , men slutade dåligt :P haha ! fy vill ej va med om en sån nyår till nej tack :D!,


Slutat på praktiken  - sjukskriven någon m .. 


Bleve mkt ensam varg ,  - sitter hellre för mig själv och lyssnar på musik .. kan bli tråkigt i längden men thats life ,



Men nu ikväll blir de ialafall lyssna på musik så man kommer på bättre humör så man kan bara sluta o tänka för tillfället och för engångs skull va glad .. men vilket kommer bli svårt ikväll .. men få göra de bästa av situationen o försöka lugna ner mig , .


(Ja saknar dig ja tänker på dig , de gör ont inom mig ser du inte hur ja lider  ?!!!!

Vill att du ska känna likadant som ja känner nu sorg,ilska,rädsla ! , vill att du känner hur de känns för mig att ha som en tickande bomb inom sig, man vet aldrig när den spräng , blandande känslor som man egentligen inte orkar med , Tankarna flyger runt i huvudet på mig hemska sådana som inte är dom bästa.. som ja vill ha bort ifrån mitt huvud  vill sluta tänka så , vill sluta o le falskt sluta o se lycklig ut när ja egentligen mår dåligt, mitt hjärta de gråter min själ svider , ja bär en stor börda en riktig smärta som känns som sitter inuti mig som vägrar släppas, .. ) *


När ja väl ha börjat så kommer ja inte sluta ! -  *

Ni som  ha gjort mig ont  & nu är de min tur o göra lika tillbaka ,

Ni  vet inte vem ni leker med., Men de ha börjat märkas ?!.

Helvete ska ja ger er ja lovar er , ni kommer önska att ni aldrig föds,!



¨Lev livet !


Puss o kram


Hakuna matata , Ps allt är inte nytt skrivet utan som e sparat på datorn ^^<3

Presentation


Sabina Hedqvist , 21 år . Ung mamma till min son melvin född 2 /10-11 ! Bor i Ljungby med min sambo & son

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards