Direktlänk till inlägg 13 oktober 2010

Jaha nu är man här igen ,, Puss ;D

Av Sabina hedqvist - 13 oktober 2010 20:21

Heej mina läsare , Det va längesen ja skrev något här . Men rätt mkt iett om man säger så och ja lovar o lovar att ja ska bli bättre , Men va i fan glömmer att hela tiden :( glömska människa ... fy på mig .. Men så äär det , Det har hänt rätt mkt nu på den senaste tiden grymt sjukt mkt ..


Nu har ja gjort mig av med dom andra katterna förutom Lucifer , Och sen så har ja Lady kvar så blir bara dom två som ska va kvar , eftersom om ja ska opereras längre fram så kommer ja inte orka med hur mkt som helst om dom ska öppna skall helvetet på en , ..

Men ja vill operera mig de vill ja men riskerna det är de ja är rädd för , sen är ja rätt rädd för nu att ja har någon annan sjukdom nu för är under undersökning än på sjukan ,, och svaret man vill ha kommer ta tid , Ska undersökas från o till på sjukan ,, ska träffa olika läkare o prata om mina problem angående sjukdomen som ja nu har eller missbildningen som de kallas som ja inte är ett dugg stolt över , men dom som inte vet va ja har nu är då att ja har fel på mina tonsiller i bakhuvudet , dom är förlånga pågrund av de får ja smärta i nacken och spyr och har fruktandsvärd huvudvärk som vägrar släppa så ja får äta massa tabletter morfin , migrän tabletter , blanda tabletter som jag inte gillar men vilket är ett måste när ja har ont , ja ska äta tabletterna varjedag men de gör ja inte utan ja har smärtan tills ja inte orkar med den då tar ja väl tabletterna , ja är rätt trött o hängig om dagarna , har ett jävla kasst humör aggresiv, sur , psykisk och fysiskt dåligt , . vilket suger att ja ska må såhär , ja vill inteh ha denna skiten längre , o de enda läkarna säger är att ja kommer bli sämre och sämre med åren: /  vilket ja inte vill ..det är medfött , de är väl i släkten kanske från pappas sida ,, Men men .. ja ska kämpa in i de sista som ja alltid gör ,, ..


Idag då så har ja krattat ton med löv o tagit upp skiten efter mig hah xD lät kanske fel men skit samma ;) .. .Sne så har ja städat rummet efter äckel kattungarna som pissa på golv , ush dessa jäkla katter varit dyra .. förstört saker för mig långt över 2000kr :/ .. men n uså slipper ja dom vilket ja e glad över för orkar inte ta hand om andras katter längre ,, men men .. nu e dt över .. vilket ja e glad över ja spred som solen igår när dom kom bort ifrån mig för ja blev glad för engångskull att slippa torka piss och slänga saker som man tyckte mkt om :( ..

Sen så har man varit ute med jyckan ,, sen så duschat glott på tv lite o kelat med sin lucifer ;) ska snart ut med rumpaan lumpaan igen :) så hon få bajsa o kissa =) ...


Sen imorrn ska ja läsa valpböcker o skit för brossan o dom vill ha reda på lita saker;) ...



Nu ikväll blir de glo på tv åter igen o kanske mysa om han nu kommer , sitta osnacka lite skit , och enbart umgås , .. Ha en fin kväll folket , Puss okram <3



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sabina hedqvist - 28 mars 2013 20:25

Hejjjhejj .. Glömmer alltid att logga in här & skriva är riktigt trög på de här .. Men men. ;) .. Melvin är snart 18 månader blir den 2a april mon lille mask :) .. Det ha hänt en del saker i livet som det alltid gör :) .. 2 april börjar inskolningen ...

Av Sabina hedqvist - 23 juni 2012 08:42

Hejsan , tag sen jag var här inne men somsagt e mer inne på fb.. Idag blir det ta det lite lugnt eftersom fått vatten i benet igen, vilket suger .ligga slappa framför tvn sedan ta tag i städandet.melvin sover så gott i sängen varit vi har varit vakna...

Av Sabina hedqvist - 31 mars 2012 21:26


HeejHeej folket , nu kikar ja in här igen och tänkte skriva lite .. Har inte hänt så otroligt mkt kan jag säga ..   Melvin haft feber i 2 dagar , fast gått över nu tror jag .. ?.. Han skulle få sin spruta den får bli nästa vecka istället , för f...

Av Sabina hedqvist - 26 mars 2012 18:56

HeejHeej .. NU ha man hittat hit igen , fy så glömsk jag e ;) ! fast mer online på fb & finns typ alltid på luren .. :)   Melvin är 5 mån & 24 dagar idag , stor pojke nu ,<3.. Sedan ha man flyttat till en trea i ljungby , trivs rätt bra här...

Av Sabina hedqvist - 22 augusti 2011 10:35

heej heej folket vaknade tidigt som vanligt , ha glott lite på tv .. för att kunna piggna te ,, varit ute en lång runda med D , vilket han älskar överallt annat ;D !..   Nu sitter ja här o lyssnar på musik .. Smokies underbara låtar !! älskar do...

Presentation


Sabina Hedqvist , 21 år . Ung mamma till min son melvin född 2 /10-11 ! Bor i Ljungby med min sambo & son

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards