Direktlänk till inlägg 23 juni 2012

Lördag ..;)

Av Sabina hedqvist - 23 juni 2012 08:42

Hejsan , tag sen jag var här inne men somsagt e mer inne på fb.. Idag blir det ta det lite lugnt eftersom fått vatten i benet igen, vilket suger .ligga slappa framför tvn sedan ta tag i städandet.melvin sover så gott i sängen varit vi har varit vakna sen sex ungefär. Idag må man bättre men ha fått vatten i knät igen blir galen , det göt ju så ont .., igår var det Melvins första midsommar men den sög om något , var bara vi den lilla familjen . Få Göra den bättre nästa år :), gubb fan sitter vid datorn och jag soffan och skriver , ... Snart är mim pojk 9 mån var ha tiden tagit vägen ?<3 slappa , städa , leka med melvin , glo på tv /film det är min helg det :), Va rädd om varandra då man inte vet hur länge man ha kvar sina nära !! Det måste få in i skallen , älskar min familj<333 puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sabina hedqvist - 28 mars 2013 20:25

Hejjjhejj .. Glömmer alltid att logga in här & skriva är riktigt trög på de här .. Men men. ;) .. Melvin är snart 18 månader blir den 2a april mon lille mask :) .. Det ha hänt en del saker i livet som det alltid gör :) .. 2 april börjar inskolningen ...

Av Sabina hedqvist - 31 mars 2012 21:26


HeejHeej folket , nu kikar ja in här igen och tänkte skriva lite .. Har inte hänt så otroligt mkt kan jag säga ..   Melvin haft feber i 2 dagar , fast gått över nu tror jag .. ?.. Han skulle få sin spruta den får bli nästa vecka istället , för f...

Av Sabina hedqvist - 26 mars 2012 18:56

HeejHeej .. NU ha man hittat hit igen , fy så glömsk jag e ;) ! fast mer online på fb & finns typ alltid på luren .. :)   Melvin är 5 mån & 24 dagar idag , stor pojke nu ,<3.. Sedan ha man flyttat till en trea i ljungby , trivs rätt bra här...

Av Sabina hedqvist - 22 augusti 2011 10:35

heej heej folket vaknade tidigt som vanligt , ha glott lite på tv .. för att kunna piggna te ,, varit ute en lång runda med D , vilket han älskar överallt annat ;D !..   Nu sitter ja här o lyssnar på musik .. Smokies underbara låtar !! älskar do...

Av Sabina hedqvist - 18 augusti 2011 16:06

Heejsan folket !! .. är inte här inne så ofta , glömmer bloggen totalt :D ! hhaa gravitetshjärna eller vad?..   Ja idag ha ja inte gjort så mkt :) myst lite med baby innan han skulle åka , varit ute med Deamon .. sedan lämnat av hjärtat vid buss...

Presentation


Sabina Hedqvist , 21 år . Ung mamma till min son melvin född 2 /10-11 ! Bor i Ljungby med min sambo & son

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards